سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلون دره
قالب وبلاگ

حجاب از شاخصه‌های غیرقابل انکار منتظران است
مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: عفاف و حجاب از شاخصه‌های غیرقابل انکار منتظران است.
حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی بعد از ظهر امروز در همایش نقش زنان در بیداری اسلامی که از سری برنامه‌های سومین همایش ظهور آفتاب در چالوس برگزار شد بیان داشت: رضایت ولی عصر(عج) در رعایت عفاف و حجاب است

وی با بیان اینکه نباید این رضایت را به رضایت غرب و شرق فروخت افزود: گر چه به دست آوردن این رضایت سخت و مشکل است اما آسانی‌اش را در تربیت فرزندان و حفظ نظام خانواده می‌توان دید.

کلباسی ادامه داد: امروز خانواده‌ها به واسطه بدحجابی و بی‌حجابی به شدت آسیب‌پذیر شده‌اند.

وی هدف از عریانی و بی‌بند و باری را خطی محوری برای شیطان عنوان کرد و ادامه داد: خانواده و جامعه منتظر باید در مقابل این خط ایستادگی کنند.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر انسان در بحث اجتماعی و بروز و ظهور آن که همان ارتباط برقرار کردن و دیگر موارد اجتماعی است لجام گسیخته باشد، آسیب روحی و جسمی خواهد دید.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته وقتی غربی‌ها خواستند آندلوس اسلامی را از دست مسلمانان بگیرند بی‌بند و باری را رواج دادند، امروز نیز با هزاران کانال ماهواره‌ای، هزاران سایت و دستگاه‌های مختلف به ویژه در ایران اسلامی فعالیت می‌کنند.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم علت این فعالیت‌ها در کشورهای اسلامی را آغاز حرکت به سوی خدا عنوان کرد و گفت: امروز در مصر و لبنان و دیگر کشورها، حرکت اسلامی ظاهر شده که در مقابل هجوم فرهنگ غرب قرار دارد.

وی افزود: عفاف و حجاب برای دشمن بسیار سخت و غیرقابل تحمل است زیرا زن باحجاب مانند سربازی است که در سنگر محفوظ است و اجازه ورود به دشمن را نمی‌دهد اما وقتی که این سرباز از سنگر خارج شد قطعا دشمن به او مستولی می‌شود.

کلباسی همچنین اذعان داشت: عفاف و حجاب از شاخصه‌های غیرقابل انکار منتظران است.

وی خانواده هدفدار را خانواده‌ای عنوان کرد که برای ظهور امام عصر سرمایه‌گذاری می‌کند و گفت: این سهم بسیار باارزش است زیرا برترین عمل امت انتظار فرج است.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در پایان تاکید کرد: اگر می‌خواهید از تربیت فرزندانتان بهره ببرید آنان را منتظر تربیت کنید.

امام جمعه چالوس نیز در این مراسم با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف برای مردان و زنان، از این ویژگی به عنوان شاخصه‌های افراد جامعه اسلامی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری همچنین بیان داشت: زنان غیرتمند، محجبه و عفیف شهرستان چالوس از وضعیت بی‌حجابی جامعه ابراز نگرانی کرده‌اند و امروز در این همایش که با حضور گسترده این قشر برگزار شد خواهان تغییر در فرهنگ دیکته شده غربی در جوامع اسلامی‌اند.

وی تصریح کرد: مسئولان، شورای فرهنگ عمومی و دستگاه‌های ذی‌ربط آماده دریافت پیشنهادات و راهکارهای جامعه زنان محجبه شهرستان چالوس برای ترویج و احیای فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان هستند تا با مشارکت عمومی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به درستی با این پدیده شوم غرب برخورد شود.

انتهای پیام/ن/0
مرجع : خبرگزاری فارس


[ یکشنبه 93/5/12 ] [ 11:36 عصر ] [ تیله بن بالادهی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

خدایا نمی گویم دستم بگیر،عمری گرفته ای مبادا رها کنی.
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 71164